Vyzkoušejte zaplatit znovu. Tlačítko na zopakování platby najdete na stránce stav objednávky. Odkaz na stav objednávky včetně přihlášení najdete v emailu potvrzujícím objednávku.
Pokud se to znovu nepovede máte tyto možnosti:
Pokud máme zboží na skladě, objednávku odešleme nejpozději následující pracovní den. Zboží k Vám dorazí za další 1 nebo 2 pracovní dny. Dodací lhůty do zahraničí jsou delší a liší se podle oblasti a státu dodání.
Pokud zboží skladem není, bude doba na odeslání delší v závislosti na tom, co je uvedené v dostupnosti konkrétního produktu. Doby dodání se u různých produktů liší, protože u některých dodavatelů doplňujeme zboží častěji než u jiných.
Při vytváření objednávky v sumarizaci košíku uvidíte předpokládaný termín dodání. Ten se vypočte automaticky podle zboží, které máte v košíku.
Ceny dopravy jsou různé podle státu doručení a podle výše nákupu. Aktuální ceník dopravného najdeš v článku ceny dopravy.
Sleva se vztahuje pouze na nezlevněné zboží. Pokud tedy máte v košíku zboží se slevou, tak se na něj sleva nepoužije.
Zboží si můžete vyzvednout osobně u nás ve skladu (Valchařská 36, Brno), nebo v síti výdejních míst Zásilkovna.
U nás ve skladu je možné platit kartou a zboží před nákupem také prohlédnout, případně vyzkoušet. Výdejny Zásilkovna tyto služby nenabízejí a je možné pouze zabalené zboží vyzvednout, případně zaplatit v hotovosti.