Vrácení, výměna, reklamace Boardmania.cz

Vrácení, výměna, reklamace

Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V předvánoční době, od 1. listopadu do 31. prosince, prodlužujeme možnost vrácení zboží až do 15. ledna.

Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího dle nových platných právních předpisů upravují čl. 1.28 až 1.34 Obchodních podmínek (blíže viz Obchodní podmínky).

V jakém stavu by mělo být vrácené zboží

Zboží by mělo být ve stavu v jakém zboží kupující převzal. Kupující by měl vrátit zboží čisté, úplné, nepoškozené, včetně příslušenství a všech dárků, které ke zboží dostal. Obal není předmětem vráceného zboží, ale pokud je to možné, vracejte zboží včetně originálního obalu a s visačkami.

V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, nesoucí známky používání či poškozené, může prodávající, v souladu s § 458 odst. 1 občanského zákoníku, vrácenou kupní cenu snížit o částku odpovídající škodě způsobené na vráceném zboží (blíže viz Obchodní podmínky).

Kam vrátit zboží

Dobře zabalené zboží pošlete na adresu:

Boardmania.cz
Valchařská 36
61400, Brno
Telefon: +420 533 534 813
e-mail: info@boardmania.cz

Náklady na dopravu k nám hradí spotřebitel. Zboží lze donést také osobně na adresu našeho skladu v Brně.

Do balíku přibalte fakturu s vyplněným formulářem na vrácení zboží, který je součástí faktury, nebo si ho můžete stáhnout. Prosíme, neposílejte balík na dobírku. Takový balík nemůžeme převzít, protože nevíme v jakém stavu je zboží.

Vrácení peněz

Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nejrychleji vracíme peníze převodem na účet, proto nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu. Pokud bylo zboží placeno online kartou, můžeme peníze vrátit zpět na kartu.

Výměna zboží za jiné

Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od doručení. Zboží musí být ve stejném stavu jako při vrácení zboží viz výše. Dopravu na vrácené zboží od zákazníka k nám hradí zákazník. Dopravu od nás k zákazníkovi hradíme my.

  1. Vytvořte objednávku na e-shopu na zboží, o které máte zájem. Do poznámky připište výměna a číslo původní objednávky. Platbu zvolte převodem a objednávku neplaťte.
  2. Pokud měníte stejné zboží nebudeme účtovat žádný rozdíl v ceně. Pokud měníte za jiné zboží rozdíl buď vrátíme na váš účet nebo pošleme výzvu k zaplacení doplatku.
  3. Vyplňte formulář pro vrácení a výměnu co je na faktuře. Zboží zabalte a pošlete zpět na naši adresu:
    DataPro Shops, Boardmania.cz
    Valchařská 36
    61400, Brno - Husovice

Reklamace

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami kupujícího ještě před objednáním zboží.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Reklamaci je potřeba uplatnit neprodleně. To znamená, že pokud produkt vykazuje vadu tak ho musíte přestat ihned používat. Když ho budete používat dál může dojít k jeho znehodnocení, což může být důvodem k zamítnutí reklamace.

Lhůta pro uplatnění reklamace

Veškeré zboží nabízené prostřednictvím stránek Boardmania.cz je nové a vztahuje se na něj zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci.
Blíže viz Reklamační řád.

Místo pro uplatnění reklamace:

DataPro Shops
Valchařská 36
61400, Brno

Blíže viz Reklamační řád.

Jak postupovat v případě reklamace

Pokud si nejste jistí zda zboží reklamovat vyfoťte závadu a pošlete nám ji na e-mail. Budeme vás informovat jak dál postupovat.

  • Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE"
  • Dodat vyplněný reklamační list co je na faktuře. Případně přibalit průvodní dopis, kde jsou uvedeny Vaše kontaktní údaje a popis závady. Můžete si stáhnout vzor reklamačního formuláře ve formátu: PDF, MS WORD.
  • Přiložit Doklad o nákupu, nebo jeho kopie, případně jiný důkaz o nákupu v našem obchodě.
  • Záruční list - pokud byl vystaven

Blíže viz Reklamační řád.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamaci vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí reklamace. Pokud máme veškerou potřebnou dokumentaci, vyřizujeme reklamace rychleji.

Blíže viz Reklamační řád.

Veškeré informace uvedené na této stránce mají informativní charakter. Závazně platí obchodní podmínky a reklamační řád.

expand_less